Acest subiect conține 27 răspunsuri are 12 voci și a fost actualizat ultima dată de Poza de profil pentru  Anonim acum 2 ani, 4 luni.

• Autor
    Postări
    Poza de profil pentru EDMUNDO
    EDMUNDO
    Administrator

Afla mai multe despre Twente University si despre cum poti deveni student aici!

Poza de profil pentru
    Anonim

Salut,

Numele meu este Cristian Ciobotea și sunt în prezent student în anul 1 la Master in Computer Science, University of Twente (UT) din Olanda. Sunt aici pentru a vă răspunde la orice fel de întrebări ați avea, despre: cum să aplici, cum e viața în Olanda și la UT, taxe și burse, ce programe oferim, etc.

În încercarea de a nu fi foarte formal, vă voi da câteva link-uri utile pentru a vă face o primă impresie. Dar, este mai important să știți că eu mă puteți contacta pe acest forum, în orice moment.

Prezentare generală UT
    Universitatea Twente (University of Twente) oferă programe universitare în domenii ce variază de la inginerie şi ştiinţe naturale la ştiinţe comportamentale şi de management. Abordarea de către noi a noilor tehnologii nu se face în mod izolat, ci în relaţie cu ştiinţele comportamentale, sociale şi de management, combinând tehnologia înaltă cu latura umană. Studenţii noştri au şansa de a depăşi barierele academice existente şi de a combina disciplinele tehnologice cu cele sociale.
    Pentru o prezentare completă, vizitați: Webpage UT România

Blog-ul studenților români de la UT
    Pentru articole recente (2014 – 2015) despre viața în Olanda și despre Universitatea Twente, puteți urmări: Blog UT România

Portal Facebook UT România
    Dacă folosiți Facebook-ul zilnic și vă este mai ușor să vă informați pe rețelele de socializare, vă recomand: Portal Facebook UT România

Ca spoiler, vă pot spune că UT este singura universitate din Olanda cu campus, care arată cam așa: Campus UT

Poza de profil pentru
    Anonim

Salut!