Acest subiect conține 30 răspunsuri are 13 voci și a fost actualizat ultima dată de Poza de profil pentru Cerasela Cerasela acum 1 an, 2 luni.

• Autor
    Postări
    Poza de profil pentru EDMUNDO
    EDMUNDO
    Administrator

Afla mai multe despre University of Groningen si despre cum poti deveni student aici!

Poza de profil pentru
    Anonim

Buna!

Eu sunt Manuela Apostol, sunt studenta la master, Business Administration (Strategy and Innovation Management) in cadrul University of Groninegn. Sunt in Groningen inca din septembrie si am acumulat o multime de experiente care, sper eu, sa va ajute si pe voi atunci cand veti lua o decizie.

Sunt aici sa va raspund la intrebari legate de campus, cazare, mancare, timp liber , taxe , burse, etc.

Este o vorba „there’s nothing above Groningen”, pe care v-o pot confirma in urma experientei mele. Daca va decideti sa veniti aici va asigur ca va veti indragosti de oras, de viata de aici si de universitate in primul rand !
    Astpt intrebarile voastre!

Poza de profil pentru
    Anonim

Buna Manuela,sunt ultimul an la facultatea de stiinte,ECTS din Petrosani.As vrea sa aplic si eu la studii in strainatate pentru master,de ce depinde in mare parte acceptarea si de ce finantari este nevoie? Mersi

Poza de profil pentru
      Anonim

Buna Cristina,

Aplicatia de la University of Groningen,este una destul de simpla.
      -vei avea nevoie de notele din facultate (in general se uita sa fie media mai mare de 8, dar asta nu este o conditie impusa de facultate, ci de cele mai multe ori conteaza cand competitia este foarte foarte mare). Deci, nu exista un anumit prag de medie
      -doua scrisori de recomandare (profesori, fosti angajatori)
      -scrisoare de motivatie (care este cea mai importanta)
      -examen de limba engleza (Ielts sau Toefl)