Acest subiect conține 21 răspunsuri are 9 voci și a fost actualizat ultima dată de Poza de profil pentru  Anonim acum 2 ani, 5 luni.

• Autor
    Postări
    Poza de profil pentru EDMUNDO
    EDMUNDO
    Administrator

Afla mai multe despre Stenden University of Applied Sciences si despre cum poti deveni student aici!

Poza de profil pentru
    Anonim

Salut,

Numele este Vladut Marian Dragomir (dar imi puteti spune Vlad, e mult mai usor), am 21 de ani si momentan studiez International Hospitality Management la Stenden University of Applied Sciences, situata in Leeuwarden, Olanda. Sunt student in anul 2, fac parte din organizatia ambasadorilor internationali ai facultatii si sunt aici sa va raspund la orice intrebare aveti legata de viata din Olanda, universitatea Stenden, programe oferite, aplicatii, taxe, costuri personale, etc.

Universitatea Stenden se bazeaza pe management, avand in vedere ca oferim 10 programe conectate la acest subiect, dintre cele mai importante fiind Hospitality Management, Tourism Management, Media and Entertainment Management. Pentru a va face o idee despre ce oportunitati exista in cadrul management-ului, 96% din absolventii facultatii isi gasesc loc de munca in primele 3 luni de la absolvire la companii prestigioase in domeniul ospitalier, al turismului, al marketing-ului, business, etc.

In cazul in care sunteti interesati sa aflati detalii despre Stenden, nu ezitati sa ma contactati!

Pentru mai multe informatii si detalii despre facultate, ne puteti contacta si prin urmatoarele metode:

1. Site-ul universitatii : http://www.stenden.com
    2. Pagina oficiala Facebook a ambasadorilor: Stenden Ambassadors

Poza de profil pentru
      Anonim

Buna, taxa de scolarizare se poate plati si in rate ? Exista posibilitatea gasirii unui internship sau a unui job ?
      Multumesc

Poza de profil pentru
    Anonim

Buna Irina!